قیمت طراحی سایت چگونه تعیین می‌شود؟

مطمئنا قبل از اینکه این صفحه را مشاهده کنید جستجوی زیادی در مورد قیمت طراحی سایت‌ انجام داده‌اید.

شاید تفاوت در قیمت طراحی سایت، شما را کمی سردرگم کرده باشد، اما آیا می‌توان برای یک وب سایت تعرفه و هزینه ثابت و خاصی را در نظر گرفت؟

شاید بتوان هزینه‌ی طراحی سایت با قالب‌های آماده یا استفاده از سایت‌سازهایی مانند Wix یا  Webflow که قیمت از پیش تعیین شده‌ای دارند را تخمین زد اما برای طراحی حرفه ای یک وب سایت اینگونه نیست زیرا مسائل زیادی در برآورد قیمت تمام شده یک سایت حرفه ای دخیل هستند که در ادامه یک به یک آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

طراحی سایت با وردپرس چگونه انجام می‌شود؟

قیمت طراحی سایت حرفه ای چقدر است؟

عوامل زیادی مانند طراحی UI مطابق با استاندارد‌های روز دنیا، کیفیت کد نویسی، طراحی تجربه کاربر یا همان UX، سئو فرندلی بودن سایت، پشتیبانی قوی و … در تعیین قیمت طراحی یک سایت تاثیر گذار هستند.

در ادامه می‌توانید برخی عوامل تاثیر گذار بر قیمت طراحی وب سایت حرفه ای را مشاهده کنید.

  • طراحی گرافیکی (UI) خلاقانه و مطابق با استاندار‌دهای روز دنیا
  • طراحی سایت ریسپانسیو (واکنشگرا)
  • نوع پلتفرم: استفاده از سیستم مدیریت محتوای آماده مانند طراحی وب سایت با وردپرس یا سیستم مدیریت محتوای اختصاصی
  • کیفیت طراحی وب سایت با توجه به نمونه کار‌ها
  • کیفیت کد نویسی وب سایت 
  • بهینه سازی وب سایت برای موتور‌های جستجو 
  • سرعت سایت
  • تعداد صفحات تشکیل دهنده وب سایت مانند صفحات اختصاصی تماس با ما، خبر‌ها، مقالات و …
  • رعایت نکات تجربه کاربری (UX) در طراحی
  • خلاقیت در طراحی وب سایت و حل چالش‌ها و مشکلات یک کسب و کار 
  • ایجاد و اضافه کردن امکانات حرفه‌ای و تخصصی به سایت

تمامی موارد بالا را می‌توان در تعیین قیمت طراحی سایت موثر دانست و البته می‌بایست به این نکته هم اشاره کرد که طراحی حرفه‌ای وب سایت نیازمند یک تیم حرفه‌ای و با تجربه است و داشتن نمونه کار‌های قوی می‌تواند شما را در انتخاب بهترین شرکت طراحی وب سایت راهنمایی کند.

تمامی موارد بالا را می‌توان در تعیین قیمت طراحی سایت موثر دانست و البته می‌بایست به این نکته هم اشاره کرد که طراحی حرفه‌ ای وب سایت نیازمند یک تیم حرفه‌ای و با تجربه است و داشتن نمونه کار‌های قوی می‌تواند شما را در انتخاب بهترین شرکت طراحی وب سایت راهنمایی کند.

هزینه و قیمت طراحی سایت

چرا طراحی وب سایت حرفه‌ای قیمت بیشتری دارد؟

مطمئنا این سوال در ذهن بسیاری از افرادی که به دنبال راه اندازی کسب و کار در بستر اینترنت هستند پیش آمده است، بیاید کمی موشکافانه‌تر این موضوع را بررسی کنیم.

برای اجرای یک سایت حرفه ای با تمام امکاناتی که در بالا ذکر شد، شما نیازمند یک تیم بزرگ و حرفه ای هستید که در هر زمینه تخصص کافی داشته باشد و مطمئنا وجود این افراد متخصص و  زمانی که این افراد صرف طراحی وب سایت شما می‌کنند هزینه‌هایی را در بر خواهد داشت.

علت گران قیمت بودن طراحی حرفه ای این نوع وب سایت ها را می توان به صورت کلی به متخصص بودن تیم، نمونه کار قوی، امکانات، ویژگی‌ها و زمان صرف شده در پروژه دانست.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

با توجه به عملکرد بسیار خوب سیستم مدیریت محتوای وردپرس، امروزه اغلب طراحان برای سایت‌های شرکتی، شخصی، خبری و حتی فروشگاهی اقدام به طراحی سایت با وردپرس می‌کنند.

اما اینکه آیا طراحی سایت با وردپرس کار خوبی است یا خیر را می‌توانید در مقاله سیستم مدیریت محتوای وردپرس یا CMS اختصاصی؟ مطالعه کنید.

حالا سوال دیگری که برای بسیاری از کاربران پیش می‌آید این است که چرا در طراحی وب سایت با وردپرس هزینه‌ها متفاوت است؟

شاید بتوان موارد زیر را یکی از مهم‌ترین دلایل اختلاف قیمت طراحی وب سایت با وردپرس دانست:

  1. خلاقیت در طراحی ظاهری وب سایت و همچنین زیبا و شکیل بودن آن در تعیین قیمت تاثیر گذار خواهد بود.
  2. هزینه طراحی وب سایت علاوه بر طراحی ظاهری به کیفیت کد نویسی هم بستگی دارد، پس وب سایتی که به صورت بهینه کد نویسی شده باشد و نکات سئو داخلی (سئو تکنیکال) آن رعایت شده باشد با وب سایتی که این موارد را رعایت نکرده باشد تفاوت قیمت دارد.
  3. تجربه کاربری (UX) هم نکته‌ی دیگری است که این روز‌ها بسیار به آن توجه می‌شود، وب سایت شما می‌بایست به گونه‌ای طراحی شود که کاربر با ورود به آن دچار سردرگمی نشود و در کنار آن بتواند به راحتی به هدفی که در نظر دارد برسد.
  4. بهینه سازی وب سایت مطابق با استاندارد‌های سئو هم مورد دیگری است که در هزینه طراحی سایت تاثیر گذار خواهد بود.
  5. ایجاد امکانات خاص را هم می‌توان از جمله موارد مهم در تعیین قیمت یک وب سایت دانست.
چرا طراحی سایت با وردپرس در میان مردم محبوب شد؟

با توجه به نیاز هر کسب و کار و دلایلی که در بالا ذکر شد نمی‌توان برای طراحی یک سایت کامل و حرفه‌ای، تعرفه ثابتی را در نظر گرفت.

چرا تیم استودیو طراحی نارون

شرکت های بزرگی در زمینه طراحی وب سایت فعالیت داشته و دارند، با اینکه تیم استودیو طراحی نارون جزو اولین ها نیست اما سعی کرده تا بهترین تجربه را برای کارفرمایان خود فراهم آورد.

ما بر این نظریم که طراحی وب سایت مهمترین ابزار برای مجموعه دیجیتال مارکتینگ است و کسب و کار‌ها برای شناساندن برند، معرفی محصول و حتی فروش محصول خود در دنیای دیجیتال نیازمند یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی هستند.

پس وب سایتی که در دسترس عموم قرار می‌گرد تنها برای شما نخواهد بود و تیم استودیو طراحی نارون وب سایت یا فروشگاه اینترنتی را برای کاربر یا مشتری شما طراحی خواهد کرد؛ البته نظرات و ایده‌های شما در این امر به ما کمک فراوانی خواهد کرد.

استاندارد‌های استودیو طراحی نارون

استاندارد‌هایی که تیم استودیو طراحی نارون در طراحی یک وب سایت حرفه ای رعایت می‌کند:

  • آشنایی کامل با کسب و کار شما برای اجرای طراحی ویژه و منحصر به فرد
  • تحقیق و بررسی و پیدا کردن ایده و بهترین راه‌حل برای چالش مشتریان
  • طراحی منحصر به فرد و خلاقانه با توجه به برند و نوع کسب و کار
  • کد نویسی بهینه و اختصاصی، مطابق با استاندارد‌های سئو
  • ریسپانسیو یا واکنشگرا بودن وب سایت (نماش صحیح در موبایل و تبلت)
  • بهینه سازی سرعت وب سایت 
  • ۶ ماه پشتیبانی رایگان 
  • پشتیبانی مناسب و هدف گذاری مجدد در طی فرآیند دیجیتال مارکتینگ 
  • تضمین امنیت وب سایت

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که بر عقیده‌ی بسیار از افراد در این حوزه که قیمت گذاری یک وب سایت را صرفا بر مبنای امکانات آن در نظر می گیرند، ما در استودیو طراحی نارون علاوه بر این دیدگاه معتقدیم، وب سایت ها باید به گونه‌ای طراحی، پیاده سازی و بهینه شوند تا بتوانند کسب و کار را اهداف مشخص شده و قابل اندازه گیری برسانند. 

بنابراین تا زمانی که تجربه‌ای خوب و رضایت بخش را برای کاربران یا مشتریان شما فراهم نکنیم تلاش و فعالیت خود را در آن پروژه متوقف نخواهیم کرد.

راه‌اندازی وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی به معنای پایان کار نیست، بلکه آغازی است برای ورود به دنیای پر رمز و راز وب و تیم استودیو طراحی نارون در این حوزه رقابت پذیر در کنار شما خواهد بود تا برند شما را ماندگار کند.

پس در صورتی که قصد راه‌اندازی وب سایت یا فروشگاه اینترنتی دارید وقت را تلف نکنید و برای دریافت مشاوره از طریق لینک تماس با ما در ارتباط باشید. 

با عضویت در خبرنامه نارون هر ماه یک ایمیل جذاب در زمینه کسب و کار و طراحی دریافت کنید.

خبرنامه نارون

از سال ۹۱ فعالیت خودم رو در زمینه کسب و کار اینترنتی و وبلاگ نویسی آغاز کردم.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی